Als e-commerce marketeer verantwoordelijk voor Markt introductie drukwerkservice.nl (b2c),

Als e-commerce marketeer voor Postnl ben ik ook verantwoordelijk geweest voor de marktintroductie van drukwerkservice.  Met het opstellen van een marketingplan, kwartaalagenda ben ik samen met de formulemanager begonnen aan het online vermarkten van de formule. Het was een mooie combinatie tussen strategie, regie en uitvoering.

On drukwerkservice in de markt te zetten hebben we met behulp van een cross media campagne (Sea, radio en affilianting)  in een keer op de kaart gezet. Een unieke kans om in een keer goed inzichtelijk te hebben wat de effecten van radio, affiliating en sea op elkaar hebben. Toch denk ik dat het belangrijker is om aanwezig te zijn in het oriëntatie proces dan eenmalig een groot budget voor een campagne in te zetten. Liever sturen op een 9+ ervaring op onderdelen van je hele oriëntatie en klant fase dan op korte termijn veel budget en kort resultaat te boeken. Let op! Voor een startend bedrijf kan dit echter wel een oplossing zijn om snel waarde volle klant bestand te bouwen. Slim omgaan met je marketing euro is hierbij Key!

NA introductie werd er met verontwaardiging gereageerd door drukkers. Drukwerkservice  werd gezien als game changer in markt van direct marketing. Kort daarna is de formule doorgegroeid en opgenomen in de algemene propositie zakelijke markt.

Meer weten welke ervaringen ik heb als e-commerce marketeer, online marketeer of e-commerce manager. Ik wil het u graag vertellen en kijken welke waarde ik voor kan hebben. Bel me 06 41309866

e-commerce marketeere-commerce marketeere-commerce marketeer

Ja, ik wil graag weten wat je voor mij kunt betekenen!

5 + 10 =